"Każdego dnia w innym ciele i w innym życiu. Każdego dnia zakochany w tej samej dziewczynie"

Autor: David Leviathan

Tytuł: Każdego dnia
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Liczba stron: 312
Ocena: 6/10

Ile razy każdy z nas marzył o tym żeby rano obudzić się w innym ciele, być innym człowiekiem?
Jak często zazdrościliśmy komuś życia i chcieliśmy być nim?
Ale obudzić się w ciele kogoś zupełnie przypadkowego? Jednego dnia być w ciele pięknej dziewczyny, a już następnego nastolatka z problemami rodzinnymi.
A gdzie w tym wszystkim miejsce na miłość? Czy dalibyśmy radę zostawić ukochaną osobę i zacząć od nowa w innym ciele?
Kolejna powieść młodzieżowa, czy może książka która pomoże nam docenić swoje życie?


Szesnastoletni A każdego dnia budzi się w innym ciele swoich rówieśników. Nie jest to zależne od płci, ani innych czynników. Wie tylko że kiedy się zbudzi, nie będzie już tą samą osobą.
Nie pamięta kiedy to się zaczęło i co gorsza.. czy gdzieś na świecie w ogóle ma rodziców.
Codziennie stara się żyć tak, aby zbytnio nie ingerować w życie osoby, w której ciele właśnie przebywa.
Wszystko zmienia się jednak gdy rano budzi się w ciele Justina i poznaje jego dziewczynę, Rgiannon.
Od tej chwili nie może przestać o niej myśleć, wszystkie reguły przestają obowiązywać, a on chce spędzić z nią jak najwięcej czasu i mieć ją tylko dla siebie, nawet kosztem innych..

Davida Leviathana po raz pierwszy w Polsce mogliśmy poznać w książce, którą pisał w parze z John'em Greenem pod tytułem: Will Grayson, Will Grayson (ale o niej innym razem).
Można aż wyczuć jego jakże nadzwyczaj specyficzny i oryginalny sposób pisania, mimo wszystko jednak przystępny i anegdotyczny.

Czytałam już podobne książki, jednakże taka tematyka pozostaje nadal adeptem na rynku powieści. Wydaje się być zupełnie przewidywalna i do pewnego momentu muszę się z tym zgodzić, D. Leviathan postanawia nas jednak zaskoczyć na końcu książki, jak? Nie zdradzę.

Spodziewałam się jednak czegoś mniej zawikłanego w uczucia i miłość, która ostatnio nagminnie występuje we większości książek młodzieżowych.

Książka krztynkę zabawna, momentami smutna.
Jest ona dosyć cienka, czcionka miła dla oka- dzięki czemu, książkę naprawdę szybko się czyta.
Bardzo przyjemnie mi się ją czytało.

Była moją pierwszą książką przeczytaną w te wakacje, więc moim zdaniem idealnie nadaje się do zabrania na plaże, lub w inną podróż. 

104 komentarze :

  1. Lubię taką tematykę :) Taka mieszanka opery mydlanej z lekim science-ficition ;) potem zawsze po takich książkach zostaje mi niedosyt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście na rynku coraz więcej książek o takiej tematyce, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. zapraszam do mnie :) http://sayhellotonatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że zainteresowała mnie ta książka. Chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że moja recenzja Cię do tego skłoniła :)

      Usuń
  4. Raczej nie dla nas.
    Ale świetna recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ta książka zdecydowanie jest godna uwagi. Świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamiany ciał, uwielbiam takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście na rynku coraz więcej takich książek :)

      Usuń
  7. intrygująca książka
    musi być ciężko głównemu bohaterowi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze ciężej, gdy w gre wchodzi miłość :)

      Usuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, może po nią sięgnę ;) świetna recenzja

    izzy-bblog.blogspot.com
    (Mogłabyś poklikac u mnie w ostatnim poście ? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, nigdy o tej książce nie słyszałam, ale widzę, że musze nadrobić te zaległości. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z druga modelką pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że dzięki mojej recenzji, zainteresowałaś się książką :)

      Usuń
  10. Zachęciłaś mnie do przeczytania ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. <3
    Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie miałaś czasu żeby przeczytać notkę..
      Ale i tak dziękuję, odwdzięczę się.

      Usuń
  12. Kolejna lektura do przeczytania! :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. to już wiadomo gdzie wpadać po nowości książkowe:)

    byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami lubię sięgnąć do literatury młodzieżowej. Zawsze można coś z takich wynieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre książki młodzieżowe są naprawdę dobre
      Miłego dnia :)

      Usuń
  15. Jestem tą ksiązką bardzo zainteresowana!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaprezentowałaś tę książkę bardzo fajnie. Może sie skuszę w wolnej chwili :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi

    1. Miło mi słyszeć, że moja recenzja Cię przekonała :)

      Usuń
  18. o takiej koncepcji bohatera i tematyki jeszcze inie słyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać, w końcu na rynku książek coś innego :)

      Usuń
  19. ależ ciekawy pomysł :) podoba mi sie takie cos innego i chetnie bym poczytała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że moja recenzja Cię zachęciła! ^-^

      Usuń
  20. Bardzo fajny pomysł na fabułę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się ciekawie :)
    Fajny post. Pozdrawiam i obserwuje
    modonistka12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzadko czytam takie ,,luźne" książki, ale na wakacje jak najbardziej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you!
    and ofc I follow

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Ah, mam już tyle książek na liscie 'do przeczytania' a tu wydaje mi się, że dodam kolejną :)
    I muszę Ci napisać, ze masz piękny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, spędziłam nad nim pół nocy :)

      Usuń
  25. Brzmi dość ciekawie:) A okładka skojarzyła mi się na pierwszy rzut oka z Johnem Greenem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam D. Leviathan współpracował wcześniej ze wspomnianym przez Ciebie pisarzem, mogło mieć to wpływ ;) A może wydawnictwo chciało żebyśmy tak skojarzyli? Kto wie. :)

      Usuń
  26. Historia dość specyficzna, lubię tego typu historie, bo nigdy nie wiadomo, jak autor poprowadzi postać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Chcoiaz w tej powiesci, jest to lekko przewidywalne
      Miłego dnia

      Usuń
  27. Nawet spodobała mi się ta książka. Ciekawa okładka :)

    http://zaczytana-oczytana.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze przeczytac ta ksiazke bo cos mi sie wydaje ze zakocham sie w czytaniu takich ksiazek ! Uwielbim taka tematyke.
    Piekny blog, dziekuje za poklikanie, bede wracac tu czesciej ! ;*
    www.alsastylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. lovely post, have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się bardzo ciekawa :) Może w najbliższym czasie po nią sięgnę.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  31. Nawet ciekawie brzmi, może kiedyś trafi w moje łapska

    OdpowiedzUsuń
  32. Po opisie jak i recenzji książka w sam raz do przeczytania na letnie wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Lub na podroz autobusem na uczelnie ;)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  33. Kusisz opisem, bardzo mnie zaciekawiła ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że ta książka by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawa recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię zaskakujące zakończenia, wzbudziłaś moją ciekawość :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tej książki, ale wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie patrzyłam na nią na stronie Matrasa, ale w końcu zamówiłam "Wypowiedz jej imię". Może ta będzie następna. Zostaję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej książki, moze też warto poznać? ^-^
      Miło mi to słyszeć, zawsze chętnie będę Cię tu gościć.
      Dobrej nocy!

      Usuń
  39. nice post!
    . Maybe we can follow each other on GFC , facebook and Bloglovin, if you want? Let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mimo, że ja już nie młodzież, ale książka mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  41. Tematyka tej książki jest ok, do tego język nie jest trudny, w sam raz na popołudniowe czytanie :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię książki o zaskakujących zakończeniach :) Jeśli uda mi się gdzieś ją spotkać chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapowiada się ciekawie, chyba ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna recenzja :) i bardzo ładny blog, z duszą i sercem :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie czytałam tej książki. Ale może kiedyś się skuszę na nią.
    Świetna recenzja.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. książka może być bardzo ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. interesting post :-) )
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Thank you , follow you №50
    ; )
    have a good weekend!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. myślę, że mogłaby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nice blog, dear!

    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedyś był chyba podobny serial. Meksykański chyba czy jakoś tak. Co do książki to zaciekawiła mnie i chyba się skuszę by ją przeczytać.
    http://blogujzangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze słyszę, jednakże bardzo możliwe. Kto wie, z czego autor czerpał wenę.

      Usuń

Bardzo dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie mojej recenzji.
Na każdy komentarz z chęcią odpowiem.
Postaram się odwdzięczyć i zapraszam ponownie. :)
Miłego dnia!